Dôležitou súčasťou nášho systému manažérstva kvality na báze štandardu ISO 9001:2008 je zisťovanie, ako naše súčasné produkty vyhovujú požiadavkám našich zákazníkov.
Ako váženého zákazníka  našej spoločnosti si Vás dovoľujeme požiadať o vyplnenie tohto stručného dotazníka.

1. Dostupnosť a rozsah informácií o možnosti dodávok energií a médií zo spoločnosti


2. Plnenie zmluvných podmienok (dodávka el. energie, plynu, vody)


3. Včasné avízo o zmenách v dodávkach, mimoriadnych udalostiach


4. Pružnosť odozvy na dopyty a požiadavk


5. Včasnosť a účinnosť vybavovania sťažností a reklamácií


6. Fakturácia spotreby energií


7. Meranie spotreby energií


8. Odstraňovanie porúch energetických rozvodov


9. Odborné konzultácie k dodávkam energií a médií


10. Spolupráca a vzťah pracovníkov spoločnosti s odberateľmi


Ktoré z uvedených kritérií je pre Vás rozhodujúce?


Dotazník za zákazníka vyplnil